Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

רינה מצליח ועמית סגל - ארכיון כתבות "אולפן שישי" רבעון שלישי 2014 : נועה ירון דיין, רינה מצליח וגורי אלפי שובצו לאחרונה כמגישים קבועים לצידו בתוכנית הדגל מה.

רינה מצליח ועמית סגל - ארכיון כתבות "אולפן שישי" רבעון שלישי 2014 : נועה ירון דיין, רינה מצליח וגורי אלפי שובצו לאחרונה כמגישים קבועים לצידו בתוכנית הדגל מה.. 20 ביוני 1956), עיתונאית ואשת תקשורת ישראלית. נתניהו ש׳שלח את דרוקר לכלא. לאחר שסרט תיעודי חדש העלה האשמות בדבר פגיעה מינית, תחנות רדיו רבות בעולם הפסיקו להשמיע את שיריו של הזמר המנוח. כעת, לראשונה, היא חושפת את חייה האישיים ומגלה מדוע החליטה לא להתחתן ואף לא להביא ילדים. רינה מצליח קיבלה עדכון על הציוץ בשידור חי, ובחרה לענות לבנו של ראש הממשלה:

מעולם לא הייתי נשואה, למרות שהייתי בזוגיות, סיפרה מצליח בפודקאסט של חברת החדשות 'סמול טוק', בו מגישי החדשות חושפים את חייהם האישיים. את שירותה הצבאי עשתה מצליח בנחל, יצאה לקורס קצינות והשתחררה בדרגת סגן. כעת, לראשונה, היא חושפת את חייה האישיים ומגלה מדוע החליטה לא להתחתן ואף לא להביא ילדים. אף אחד לא הטריד ולא יטריד מינית את רינה מצליח בתגובה להודעה מספר 0. עמית סגל, הכתב בכנסת, יהפוך להיות הכתב הפוליטי של חברת החדשות.

מעמליה דואק ועד רינה מצליח: מסיבת התחפושת של חדשות 2
מעמליה דואק ועד רינה מצליח: מסיבת התחפושת של חדשות 2 from ynet-images1.yit.co.il
אחד מאחיה של מצליח נהרג בתאונה במהלך שירותו הצבאי בשנת 1970, תשע שנים לאחר מכן איבדה מצליח אח נוסף. רינה מצליח אמנון אברמוביץ אושרת קוטלר רביב דרוקר דנה וויס רינו צרור רזי ברקאי גבי גזית ערוץ 10 ערוץ 2 הארץ למי שייכים פחי האשפה האלה. 20 ביוני 1956), עיתונאית ואשת תקשורת ישראלית. ראיתי את אותן אמהות, נשענות על מקל או על בן משפחה, החזקתי את ידן והחלטתי לא להרפות. נועה ירון דיין, רינה מצליח וגורי אלפי שובצו לאחרונה כמגישים קבועים לצידו בתוכנית הדגל מה. עמית יצחק סגל (נולד ביז בניסן ה'תשמב, 10 באפריל 1982) הוא עיתונאי, איש רדיו וטלוויזיה ישראלי. למד בישיבת נתיב מאיר ובתיכון הימלפרב שבירושלים. דנה ויס במפגש פסגה עם השחקן יובל סמו.

האירוע יתקיים לקראת הדיון בכנסת בשבוע הבא בוועדה המיוחדת בכנסת.

יאיר יקירי, אומרים שאתה ילד נבון וחכם, אז אני רוצה להסביר לך: רינה מצליח בראיון עם שרת המשפטים איילת שקד. העיתונאית רינה מצליח הושעתה למשך שבוע בעקבות דבריה נגד מצביעי 'הליכוד' בתוכנית 'פגוש את העיתונות' במוצאי שבת. מיוחדים שווה קריאה רינה מצליח על סדר היום רוני דניאל עמית סגל. ראיתי את אותן אמהות, נשענות על מקל או על בן משפחה, החזקתי את ידן והחלטתי לא להרפות. דרך ארוכה מאוד עבר סגל מאז החיקוי הראשון שלו בארץ נהדרת, שצחק על כך שהוא נראה בן 14 (אמא מרשה לי עד תשע). בכולם כלי התקשורת דני קושמרו מונה רשמית למגיש אולפן שישי ■ רינה מצליח תגיש את פגוש את העיתונות ■ דנה ויס תגיש את מהדורת סופש ■ ועמית סגל הופך לכתב הפוליטי. במהלך הריאיון ניסיתי להבין האם יש לנו ציפי לבני חדשה, ובמובן מסוים היא אכן כזאת. בכנס יישאו דברים רינה מצליח ועמית סגל מחדשות 2, עיתונאי גלצ רינו צרור, פרשן ידיעות אחרונות שמעון שיפר. הזכיינית קשת של ערוץ 2 תשדר אף היא ערב שידורים מיוחד לבחירות. מעולם לא הייתי נשואה, למרות שהייתי בזוגיות, סיפרה מצליח בפודקאסט של חברת החדשות 'סמול טוק', בו מגישי החדשות חושפים את חייהם האישיים. אנשים מבינים שלמעט מס' נחלים יש עוד אטרקציות בצפון. רינה מצליח נולדה בשנת 1956 בעיר סוסה שבתוניסיה במשפחה יהודית, בת לאלי ולמרסל.

בריאיון האחרון שמענו אותה מתבטאת בעיקר נגד לפיד, וזה משום שהיא מעריכה שהקולות שעוזבים אותה עוברים ליש עתיד או להעבודה. אמנון אברמוביץ' ועמית סגל על חדשות, פוליטיקה ומה שביניהן. השינוי המשמעותי ביותר הוא שלבני איבדה מהעמימות ומהרטוריקה המעורפלת והמסוייגת שלה. הזכיינית קשת של ערוץ 2 תשדר אף היא ערב שידורים מיוחד לבחירות. התבטאה בצורה לא יפה על מצביעי הימין.אך האמת נכונה.מצביעי הימין הולכים שבי אחרי ביבי.לא שמים לב שהוא מדרדר את המדינה לתחתית.מוכר את כולם למען הכסא.משלב סחטנים בממשלה שלא תורמים מאומה.רק לוקחים.החילונים שאינם ימין מחזיקים את המדינה.ואת הבטלנים החרדים.תתעוררו.אתם הראשונים.

מד"א הפר פרטיות: 2 אירועי אבטחה חמורים הובילו לדליפת מידע ...
מד"א הפר פרטיות: 2 אירועי אבטחה חמורים הובילו לדליפת מידע ... from ch10.co.il
זהו העונש אותו בחרה 'חברת החדשות' להשית על המגישה הבכירה שלה, רינה מצליח, אחרי שזו פגעה בתומכי נתניהו כשסיפרה כזכור, אתמול הגיב ראש הממשלה בנימין נתניהו לאמירתה המקוממת, וכתב: 20 ביוני 1956), עיתונאית ואשת תקשורת ישראלית. כעת, לראשונה, היא חושפת את חייה האישיים ומגלה מדוע החליטה לא להתחתן ואף לא להביא ילדים. אחרי פרשת אראל סגל בא צירופם של נועה ירון דיין, רינה מצליח וגורי אלפי כמגישים למה בוער בגלצ. משמשת כמגישת תוכנית הראיונות פגוש את העיתונות בחדשות 2. סרוגים | אשת התקשורת ומגישת הטלויזיה והרדיו, רינה מצליח, היא רווקה וללא ילדים. אבא שלך הוא ראש הממשלה. בדיוק כמו בשנה שעברה, גם הפעם גילינו מי אוהב את החג ומשקיע בתחפושת ומי מעדיף לבוא בנטורל ולצנן את האווירה, כמו למשל רוני דניאל ועמית סגל.

אבא שלך הוא ראש הממשלה.

אנשים מבינים שלמעט מס' נחלים יש עוד אטרקציות בצפון. בכולם כלי התקשורת דני קושמרו מונה רשמית למגיש אולפן שישי ■ רינה מצליח תגיש את פגוש את העיתונות ■ דנה ויס תגיש את מהדורת סופש ■ ועמית סגל הופך לכתב הפוליטי. סרוגים | אשת התקשורת ומגישת הטלויזיה והרדיו, רינה מצליח, היא רווקה וללא ילדים. נועה ירון דיין, רינה מצליח וגורי אלפי שובצו לאחרונה כמגישים קבועים לצידו בתוכנית הדגל מה. בריאיון האחרון שמענו אותה מתבטאת בעיקר נגד לפיד, וזה משום שהיא מעריכה שהקולות שעוזבים אותה עוברים ליש עתיד או להעבודה. למד בישיבת נתיב מאיר ובתיכון הימלפרב שבירושלים. לאחר שסרט תיעודי חדש העלה האשמות בדבר פגיעה מינית, תחנות רדיו רבות בעולם הפסיקו להשמיע את שיריו של הזמר המנוח. במהלך הריאיון ניסיתי להבין האם יש לנו ציפי לבני חדשה, ובמובן מסוים היא אכן כזאת. דרך ארוכה מאוד עבר סגל מאז החיקוי הראשון שלו בארץ נהדרת, שצחק על כך שהוא נראה בן 14 (אמא מרשה לי עד תשע). זהו העונש אותו בחרה 'חברת החדשות' להשית על המגישה הבכירה שלה, רינה מצליח, אחרי שזו פגעה בתומכי נתניהו כשסיפרה כזכור, אתמול הגיב ראש הממשלה בנימין נתניהו לאמירתה המקוממת, וכתב: הזכיינית קשת של ערוץ 2 תשדר אף היא ערב שידורים מיוחד לבחירות. ראיתי את אותן אמהות, נשענות על מקל או על בן משפחה, החזקתי את ידן והחלטתי לא להרפות. בכנס יישאו דברים רינה מצליח ועמית סגל מחדשות 2, עיתונאי גלצ רינו צרור, פרשן ידיעות אחרונות שמעון שיפר.

לאחר שסרט תיעודי חדש העלה האשמות בדבר פגיעה מינית, תחנות רדיו רבות בעולם הפסיקו להשמיע את שיריו של הזמר המנוח. למד בישיבת נתיב מאיר ובתיכון הימלפרב שבירושלים. השנאה החולנית שלך למצביעי הליכוד ולי הגיעה לתהומות חדשים, קודם. את שירותה הצבאי עשתה מצליח בנחל, יצאה לקורס קצינות והשתחררה בדרגת סגן. תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול:

N12 - פאנל הפרשנים - אולפן שישי 13.09: רגע לפני הבחירות...
N12 - פאנל הפרשנים - אולפן שישי 13.09: רגע לפני הבחירות... from img.mako.co.il
Explore historical records and family tree profiles about רינה מצליח on myheritage, the world's family history network. למד בישיבת נתיב מאיר ובתיכון הימלפרב שבירושלים. דנה ויס במפגש פסגה עם השחקן יובל סמו. השנאה החולנית שלך למצביעי הליכוד ולי הגיעה לתהומות חדשים, קודם. הזמרת מרגלית צנעני, ומנהל רשת ג יובל גנור דיברו על כך בתכנית של ירון דקל ועמית סגל. העיתונאית רינה מצליח הושעתה למשך שבוע בעקבות דבריה נגד מצביעי 'הליכוד' בתוכנית 'פגוש את העיתונות' במוצאי שבת. רינה מצליח קיבלה עדכון על הציוץ בשידור חי, ובחרה לענות לבנו של ראש הממשלה: בכנס יישאו דברים רינה מצליח ועמית סגל מחדשות 2, עיתונאי גלצ רינו צרור, פרשן ידיעות אחרונות שמעון שיפר.

אנשים מבינים שלמעט מס' נחלים יש עוד אטרקציות בצפון.

משמש כפרשן הפוליטי של חברת החדשות ובעל טור פוליטי בעיתון ידיעות אחרונות. יצחק לאור הגיש כתב הגנה בתביעת הדיבה של עמית סגל, שאותו כינה בפייסבוק א. סרוגים | אשת התקשורת ומגישת הטלויזיה והרדיו, רינה מצליח, היא רווקה וללא ילדים. כעת, לראשונה, היא חושפת את חייה האישיים ומגלה מדוע החליטה לא להתחתן ואף לא להביא ילדים. בדיוק כמו בשנה שעברה, גם הפעם גילינו מי אוהב את החג ומשקיע בתחפושת ומי מעדיף לבוא בנטורל ולצנן את האווירה, כמו למשל רוני דניאל ועמית סגל. אחד מאחיה של מצליח נהרג בתאונה במהלך שירותו הצבאי בשנת 1970, תשע שנים לאחר מכן איבדה מצליח אח נוסף. מה דעתך על דר סגל רינה? אחרי פרשת אראל סגל בא צירופם של נועה ירון דיין, רינה מצליח וגורי אלפי כמגישים למה בוער בגלצ. בגיל שנה עלתה לישראל, וגדלה בבאר שבע. אני בדרך כלל לא נוהגת לחשוף ביקורות או להתייחס אליהן, אבל נדמה לי שעל הביקורת הזאת שווה להגיד מילה, אמרה רינה מצליח בשידור, והקריאה את הציוץ של נתניהו. בסוף הראיון תוכלו לצפות בקטעי ארכיון שאסף עמית סגל amit segal ותראו כמה משפיל זה לגרור אדם ממיטת חוליו. התבטאה בצורה לא יפה על מצביעי הימין.אך האמת נכונה.מצביעי הימין הולכים שבי אחרי ביבי.לא שמים לב שהוא מדרדר את המדינה לתחתית.מוכר את כולם למען הכסא.משלב סחטנים בממשלה שלא תורמים מאומה.רק לוקחים.החילונים שאינם ימין מחזיקים את המדינה.ואת הבטלנים החרדים.תתעוררו.אתם הראשונים. הוא בנו של העיתונאי חגי סגל, לסגל ארבעה אחים, אחד מאחיו הוא העיתונאי ארנון סגל.

הזמרת מרגלית צנעני, ומנהל רשת ג יובל גנור דיברו על כך בתכנית של ירון דקל ועמית סגל רינה מצליח. בכנס יישאו דברים רינה מצליח ועמית סגל מחדשות 2, עיתונאי גלצ רינו צרור, פרשן ידיעות אחרונות שמעון שיפר.